فن میں اصل ضمن مثالی

کیا تم ایک کلاکار یا مصنف؟ جانیں کہ کس طرح آپ کے کام کو فروغ دینے ، اپنی مندرجہ ذیل کی تعمیر ، اور پیسے کمانے کا جبکہ تم کر رہے ہو!

by Skip Conover (Twitter: @skip_conover) Copyright 2010 Donald L. Conover Translation by Google Translate ®

فن میں اصل ضمن مثالی

English and Many other Languages

تاکہ میں سمجھ جہاں یہ بلاگ ، تم Jungian نفسیات میں “اصل ضمن مثالی” کی تعریف جاننے کی ضرورت ہوگی جا رہا ہے.

کیا تم نے کبھی سوچا کیوں یہ ہے کہ بعض فن تم آنسو لانے کے لئے کر سکتے ہیں ، جبکہ کچھ صرف اباؤ ہے؟ خفیہ archetypes کلاکار استعمال کے اقتدار میں ہے ، یا نہیں کی / وہ جانتا ہے کہ وہ یہ کر رہی ہے.

کیا تم نے کبھی سوچا کیوں ٹیرو تو مسلسل ہے ڈاؤن لوڈ ، اتارنا ، اور اس میں سے کچھ فارم پر ہزاروں سال تک جاری رہی ہے؟ خفیہ اصل ضمن مثالی کا اقتدار میں ہے. خاص طور رہسیوادی یا “جادو” اس کے بارے میں کچھ بھی نہیں ، سوائے ایک اچھی پیشن گوئی پڑھنے والے کم سے کم تم غور archetypes سمجھ ہونی چاہیے ہے. میں 1،000 لوگ موجود کے ساتھ ایک آڈیٹوریم میں داخل ہو سکتے ہیں. مجھے شک ٹیرو وہ کام کر سکتے ہیں کا فائدہ دے اور درست ہو سکتا ہے تو ضرور سب کے طور پر جب تک ، میں نے کسی خاص ترتیب کے بغیر فورم (بھر ٹیرو کارڈ پھینک) اور پڑھنے نہیں کر سکتے ہیں. کمرے میں ہر شخص یہ سوچتا ہے کہ میں ان کے لئے پڑھنے میں نے خاص طور پر کریں گے. وجہ یہ ہے کہ ٹیرو ہمارے اوچیتن دماغ میں سب سے بنیادی archetypes میں سے بعض پر “والدہ” “نے والد” “اساتذہ” “بڑی حکمت والا بوڑھا” وغیرہ جیسے انحصار کرتا ہے ، جیسا کہ میں نے اپنے مطالعہ ، میرے سننے میں سے ہر ایک کی اوچیتن اعتراض نہ ہو گا کچھ چیزیں میں نے کہا اور باقی کفران نعمت سے متعلق. ستوتیش ایک ہی طریقے سے کام کرتا ہے. تم میں اور دن کو اخبار کے دن آپ کی کنڈلی پڑھ سکتے ہیں. آپ بار نجومی کی پیشن گوئی درست ہے یاد ہے ، اور بھول جائیں گے وہ لوگ کہاں کی / وہ غلط تھا. تو یہ میری پیشن گوئی شائقین کے ساتھ ہے. ہر کوئی “” ایک الگ پڑھنے سنیں گے ، ان کے لئے خاص طور پر تیار کی ایک ، کیونکہ میرے تبصرے میں سے بعض پر ان کے اوچیتن من کنڈی کریں گے اور باقی نظرانداز کرتا ہے. فورم بھر میں بکھری کارڈ ، ٹیرو پڑھنے کے لئے شے کی میرے پڑھنے میں صرف ایک پڑھنے کے لیے کافی ہے کہ ہر کسی کو اس سے رابطہ قائم کرے گا دینا ہے. یہ اتنا ہی نہیں لیتی.

تو یہ فن کے ساتھ ہے ، چاہے وہ تحریری ، رنگ ہے ، مورتی یا جو کچھ بھی. کوئی راہبہ کے “ڈیوڈ مورتی تک طرف اشارہ کرتے ہوئے کیتھولک کی مشہور تصویر ہے.” عنوان ، مجھے پتہ نہیں ہے “یہ کیا ہے کتابیں ، لیکن میں سمجھتا ہوں جو مجھے پسند ہے!” ہے انجیلو روح ضرور امر — اس سے بڑھ کر 500 برس کے ذریعے ہم سے بات کرتی ہے. اوچیتن سطح پر انجیلو ہمیں پکڑکر ، اور ہماری عمارت کو بنیادوں سے ہم ہلاتا ہے! اسی کے لئے “روڈس کا ایفرودیت کہا جا سکتا ہے.” ان فنکاروں ہماری بنیادوں کو ہلا! یہ کیا کہ وجہ سے وہ ردعمل ہے. اس کے لئے صرف یہ ہے کہ وہ مرد اور عورت کے لئے ان کی انتہائی بنیادی سطح پر archetypes چالو کر چکے ہیں.

فن ایک پہچانی شخصیت ہونا بھی نہیں چاہئے! جیکسن پولک سمجھ گئے تھے کہ اس کی “ڈرپ” تصویروں میں. اس کے بعد کام میں ، پولک کو جان بوجھ کر کسی بھی تصویر کو قبول کرنے کے قابل ہے سے اجتناب کرنے کی کوشش کی. اور پھر بھی ، میں فن کی بوسٹن عجائب گھر میں ہر وقت کی سب سے بڑی جدید فنکاروں کی ایک نمائش میں حصہ لیا ، اور میں نے محسوس کیا ہے کہ پولک کا کام مجھ سے اب تک کسی بھی دوسرے سے پرے چلا گیا. یہ میرے آنسو لے کر آئے! یہ ایک طرح سے میں ان معمولی باتوں سے باہر بیان نہیں کر سکتا میں اپنے اوچیتن دماغ سے بات کرتی ہے.

اسی کی نمائش میں ایک ٹکڑا بھی مجھ سے دیا گیا ہے. یہ ایک سادہ سا لکڑی کی میز اور کرسیاں تھا ، لیکن دس بار عام سائز کی طرح کسی چیز کے لیے پھانسی دی گئی. یہ ایک پورا کمرہ کھا لیا تھا. جب آپ کے اندر چلا گیا ، آپ کو فوری طور پر ٹیبل کے تحت آپ کے ارد گرد کرسیاں کے ساتھ چل پڑے. میں نے فوری طور پر جذبات میں 2 یا 3 سال کی عمر کا بچہ کے طور پر کیا تھا نقل و حمل کی تھی ، میرے والدین کی میز کے نیچے چل کر. اس خطہ “constellated” بچپن کے ، اتارنا.

یہ بلاگ Jungian نفسیات کی آزادانہ مطالعہ کے 15 سال کے اختتام ہے. مجھے کوئی ڈگری نہ کیا میں تمہیں اس بلاگ میں بتائے گا کے لئے کوئی حقیقی سرکاری اسناد ہے. میں میڈیا کے رنگ ، مجسمہ ، کاروبار سمیت مختلف ، میں ایک اداکار ہوں ، اور لکھنے میں. لیکن میں نے اپنی پوری زندگی کے لئے اپنی گزر اوقات کر دیا ہے ، امریکی میرین کور میں سرگرم فیس کے 3 سال کو چھوڑ کر ایک مصنف کے طور پر ،. یہ میرے سے ہی تبصرے کر رہے ہیں جو مجھے یقین ہے سچ ہو. تم ان کو لے یا تم چاہتے ہو جیسا کہ ان سے جا سکتے ہیں! لیکن ، اگر آپ کو کسی بھی واسطے میں ایک آرٹسٹ ہیں ، آپ کو اچھی طرح سے کیا نصیحت جو میں کہتا ہوں گے. اپنا رزق اس پر انحصار کر سکتے ہیں!

About Skip Conover

Skip Conover is an International Executive, Author, and Painter.
This entry was posted in Archetype, Art, Jungian Psychology, Successful Art and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

