Αρχέτυπο στην Τέχνη

Είσαι ένας καλλιτέχνης ή συγγραφέας; Μάθετε πώς να προωθήσει το έργο σας, να χτίσουν μετά σου, και να κερδίσουν χρήματα, ενώ το κάνετε!

by Skip Conover (Twitter: @skip_conover) Copyright 2010 Donald L. Conover Translation by Google Translate ®

English and Many other Languages

Αρχέτυπο στην Τέχνη

Για να κατανοήσουμε αυτό το blog, όπου πρόκειται, θα πρέπει να γνωρίζουν τον ορισμό της «αρχέτυπο» στο Jungian Ψυχολογία.

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί είναι ότι μερικοί τέχνη μπορεί να σας φέρει μέχρι δακρύων, ενώ κάποια είναι απλά βαρετό; Το μυστικό είναι η δύναμη του αρχέτυπα ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί, έστω και όχι αυτός / ή ξέρει ότι το κάνει.

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί Ταρώ είναι τόσο επίμονα δημοφιλής, καθώς και κάποια μορφή που έχει διαρκέσει για χιλιάδες χρόνια; Το μυστικό είναι στη δύναμη της αρχέτυπο. Δεν υπάρχει τίποτα το μυστικό ή «μαγικό» για αυτό, παρά μόνο για να είναι ένας καλός αναγνώστης Ταρώ θα πρέπει τουλάχιστον να καταλάβει διαισθητικά τα αρχέτυπα. Μπορώ να εισάγετε ένα αμφιθέατρο με 1.000 άτομα σήμερα. Εφ ‘όσον όλα θα μου δώσει το πλεονέκτημα της αμφιβολίας ότι Ταρώ θα μπορούσε να λειτουργήσει και θα μπορούσε να είναι ακριβείς, μπορώ να ρίξει τις κάρτες Ταρώ πέρα από το στάδιο (χωρίς καμία ιδιαίτερη εμφάνιση) και να κάνει μια ανάγνωση. Όλοι στην αίθουσα θα σκεφτούν ότι έκανα την ανάγνωση ειδικά για αυτούς. Ο λόγος είναι ότι Ταρώ στηρίζεται σε ορισμένες από τις πιο θεμελιώδεις αρχέτυπα στο μυαλό υποσυνείδητό μας, όπως το «Μητέρα» «Πατέρα» “δάσκαλο”, “Σοφός Γέρος” κλπ. Όπως το κάνω ανάγνωση μου, το υποσυνείδητο μυαλό του καθενός από τους ακροατές μου θα σχετίζονται με κάποια πράγματα που λέω, αγνοώντας τα υπόλοιπα. Αστρολογία λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Μπορείτε να διαβάσετε το ωροσκόπιο σας στην ημέρα εφημερίδα μέσα και ημέρα έξω. Θα θυμάστε την εποχή ο αστρολόγος πήρα τη σωστή πρόβλεψη και να ξεχάσετε αυτά, στο οποίο αυτός έκανε λάθος. Έτσι είναι με Ταρώ το κοινό μου. Ο καθένας θα “ακούει” και μια διαφορετική ανάγνωση, μια προσαρμοσμένη ειδικά για αυτούς, επειδή υποσυνείδητα μυαλά τους θα μάνταλο επάνω μερικές από τις παρατηρήσεις μου, αγνοώντας τα υπόλοιπα. Κατά τη δική μου ερμηνεία των καρτών, σπαρμένα σε όλη τη φάση, ο στόχος για τον αναγνώστη Tarot είναι να δώσει αρκετά ακριβώς της ανάγνωσης, έτσι ώστε ο καθένας να συνδεθούν σε αυτό. Δεν παίρνει τόσο πολύ.

Έτσι είναι με την τέχνη, είτε είναι γραπτή, βαμμένα, γλυπτά ή οτιδήποτε άλλο. Υπάρχει η περίφημη φωτογραφία της Καθολικής καλόγριες που δείχνει μέχρι το άγαλμα του «Δαβίδ». Η λεζάντα γράφει: «Δεν ξέρω τι είναι, αλλά ξέρω τι μου αρέσει!” το πνεύμα του Μιχαήλ Άγγελου είναι σίγουρα αθάνατο – μιλά σε μας μέσα από περισσότερα από 500 χρόνια. Michelangelo μας αρπάζει σε υποσυνείδητο επίπεδο, και να μας κλονίζει σε ιδρύματα μας! Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για την «Αφροδίτη της Ρόδου.” Οι καλλιτέχνες μας ταρακουνήσει για να θεμέλιά μας! Ποια είναι τα αίτια αυτής της αντίδρασης. Είναι απλά ότι έχουν ενεργοποιηθεί τα αρχέτυπα για άντρα και τη γυναίκα στο πιο βασικό επίπεδό τους.

Η τέχνη δεν χρειάζεται να είναι μια αναγνωρίσιμη φιγούρα ούτε! Τζάκσον Πόλοκ Νοείται ότι, σε έργα ζωγραφικής «στάγδην» του. Στην πιό πρόσφατη εργασία του, Πόλοκ σκόπιμα προσπάθησαν να αποφύγουν οποιαδήποτε εικόνα που είναι αναγνωρίσιμη. Και όμως, έχω παρακολουθήσει μια έκθεση από τους μεγαλύτερους σύγχρονους καλλιτέχνες όλων των εποχών στο Boston Museum of Art, και βρήκα ότι το έργο του Πόλοκ με συγκίνησε πολύ πέρα από οποιαδήποτε άλλη. Αυτό με έφερε σε δάκρυα! Μιλάει για το υποσυνείδητο μυαλό μου με έναν τρόπο δεν μπορώ να περιγράψω πέραν αυτών των πενιχρό λέξεις.

Ένα άλλο κομμάτι στην ίδια έκθεση μεταφέρθηκε μου επίσης. Ήταν ένα απλό ξύλινο τραπέζι και καρέκλες, αλλά εκτελούνται σε κάτι σαν δέκα φορές το κανονικό μέγεθος. Θα καταναλώνεται ένα ολόκληρο δωμάτιο. Όταν μπήκε μέσα, μπορείτε αμέσως περπάτησε κάτω από το τραπέζι, με τις καρέκλες γύρω σας. Ήμουν αμέσως μεταφέρονται τα συναισθήματα που είχα ως 2 ή 3 χρονών παιδί, με τα πόδια κάτω από τον πίνακα των γονιών μου. Αυτό το κομμάτι “constellated” το αρχέτυπο της παιδικής ηλικίας.

Αυτό το blog είναι το αποκορύφωμα 15 ετών από ανεξάρτητη μελέτη της Jungian Ψυχολογίας. Δεν έχω κανένα βαθμό ούτε κανένα πραγματικό διαπιστευτήρια επίσημο για αυτό που θα σας πω σε αυτό το ιστολόγιο. Είμαι καλλιτέχνης σε μια ποικιλία μέσων, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων, τη γλυπτική, τις επιχειρήσεις, και το γράψιμο. Αλλά έχω κάνει τη διαβίωσή μου για όλη την καριέρα μου, αφήνοντας κατά μέρος 3 χρόνια ενεργεία στο Σώμα των Πεζοναυτών των ΗΠΑ, ως συγγραφέα. Αυτές είναι δικές μου παρατηρήσεις για το τι πιστεύω ότι είναι αλήθεια. Μπορείτε να τα πάρει ή να τους αφήσουμε όπως εσείς επιθυμείτε! Αλλά, εάν είστε καλλιτέχνης σε οποιοδήποτε μέσο, θα κάνατε καλά να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτά που λέω. ζην σας μπορεί να εξαρτηθεί από το!

About Skip Conover

Skip Conover is an International Executive, Author, and Painter.
This entry was posted in Archetype, Art, Jungian Psychology, Successful Art and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

