Sanatta Archetype

Eğer bir sanatçı veya yazar mısınız? Nasıl işinizi geliştirmek için, sizin şu oluşturmak ve para kazanmak bunu yapıyoruz süre!

by Skip Conover (Twitter: @skip_conover) Copyright 2010 Donald L. Conover Translation by Google Translate ® [Bu çeviri kalitesiz olduğunu. Okumak İngilizce mümkünse.]

Sanatta Archetype

English and Many other Languages

Bu blogu nereye gittiğini anlamak için, size Jungian Psikoloji “archetype” tanımı bilmek gerekir.

Hiç bazı basit sıkıcı iken, bazı sanat gözyaşları size getireceği neden merak ettiniz mi? Gizli / patronun onun yaptığını bilen var olsun veya olmasın, sanatçının kullandığı Archetypes güç bulunmaktadır.

Hiç, ve Tarot kadar ısrarla popüler merak neden bu çeşit binlerce yıl süren mı? Gizli güzel örneği güç bulunmaktadır. en azından sezgisel Archetypes anlamak gerekir iyi bir Tarot okuyucusu olmak dışında hiçbir şey, özellikle ya da bu konuda “sihirli” mistik vardır. Ben 1000 kişi varken bir oditoryum girebilirsiniz. Tüm sürece bana Tarot ve işe yarayabilecek bu doğru olabilir şüphe parası vereceğiz olarak, (herhangi bir düzen olmaksızın) sahne üzerinde Tarot kartları atabilir ve bir okuma yapmak. Odada Herkes onlar için özellikle okuma yaptım düşünürler. Neden Tarot “” “” Anne “gibi, bizim bilinçaltı aklımızda en temel Archetypes bazı Wise Old Man” vb “Öğretmen” Baba dayanıyor olmasıdır benim okuma, benim dinleyici her birinin bilinçaltının yapmak gibi olacak diyorum bazı şeyler ile ilgili ve dinlenme dikkate almayın. Astroloji aynı şekilde çalışır. Eğer gazete gün ve gün dışarı Burcun okuyabilirsiniz. Eğer, astrolog tahmin hallettim kez hatırlar ve s / o yanlış olduğunu bu nereye unutma. Bu yüzden benim Tarot izleyici ile. kendi bilinçaltı zihinleri olacak benim gözlemleri ve üzerine mandal çünkü herkesin farklı bir okuma, onlara özellikle özel biri, “duymak” ve dinlenme dikkate almayın. herkesin ona bağlanmak, böylece sahne üzerinde mayınları kartları benim okurken, Tarot okuyucu için nesne yeterli bir okuma vermek. O çok almaz.

Bu yüzden o, yazılı olup olmadığını boyalı, heykel ya da ne olursa olsun, sanat ile. heykeline kadar işaret rahibeler Katolik ünlü fotoğrafı var “David.” Başlığı “Ne olduğunu bilmiyorum, ama ben ne gibi biliyorum!”, Okur Michelangelo’nun ruhu kesinlikle ölümsüzdür – O fazla 500 yıl boyunca bizi konuşuyor. bilinçaltı düzeyde Michelangelo kapmak bizi ve bizim vakıflara bize sallıyor! Aynı için de söylenebilir “Rodos Afrodit.” Bu sanatçıların bizim vakıflara bize sallamak! Ne olduğunu reaksiyon neden olur. Bu onların en temel seviyede erkek ve kadın için Archetypes aktive olduğunu basitçe.

Sanat ya tanınabilir bir rakam olması gerekmez! Jackson Pollock anladım ki onun “damla” resimlerinde. Daha sonraki çalışmalarda, Pollock kasıtlı olarak tanınabilir herhangi bir görüntüyü önlemek için çalıştı. Ve dahası da, Sanat Boston Müzesi’nde tüm zamanların en büyük modern sanatçıların sergi katıldık ve ben Pollock çalışmaları başka ötesinde beni taşındı bulundu. O bana gözyaşı getirdi! Ben bu kıt sözlerin ötesine tarif edemeyeceğim bir şekilde benim bilinçaltının konuşuyor.

Aynı sergi bir başka parçası da beni taşındı. Bu, basit bir ahşap masa ve sandalyeler, ancak on kat gibi bir şey normal boyutunda çalıştırılır. Bütün bir oda tüketilir. girdiğin zaman, hemen sandalye sizi çevreleyen, masanın altında yürüdü. Ben hemen Ben ailemin ‘masa altında yürüme, eski çocuk 2 veya 3 yıl olarak vardı duygular nakledildi. Bu parça çocukluk güzel örneği “constellated”.

Bu blogu Jungian Psikoloji bağımsız çalışmanın 15 yıllık doruk noktasıdır. Hiç derecesi ne de ben bu blog size ne için herhangi bir gerçek resmi kimlik bilgilerine sahip. Ben boya, heykel, iş ve yazma da dahil olmak üzere medyanın çeşitli, bir sanatçıyım. Ama bir yazar olarak, US Marine Corps aktif görev kenara bırakarak 3 yıl, benim tüm kariyer için benim yaşam yaptık. Ben doğru olduğuna inandığımız bu benim kendi gözlemleri vardır. Bunları alabilir veya istediğiniz gibi onları bırakın! Ancak, herhangi bir ortamda bir sanatçı iseniz, size söylediklerimi kulak için yapardı. Geçim ona bağımlı olabilir!

About Skip Conover

Skip Conover is an International Executive, Author, and Painter.
This entry was posted in Archetype, Art, Jungian Psychology, Successful Art and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

